Marketing Internetowy
Marketing internetowy to nic innego jak społeczny proces pozwalający oferować produkty i usług za pośrednictwem narzędzi marketingu internetowego. Proces marketingowy to przede wszystkim mądrze przemyślana strategia a jej efektem ma być przyniesienie wymiernych korzyści.
E-mail marketing
Mailing internetowy wykorzystywany jest przez większość firm i dużych organizacji na świecie. To jedna z najlepszym metod pozyskiwania klientów poprzez dostarczanie informacji do klientów docelowych. Opracowana przez agencje Hulio strategia tworzenia kampanii mailingowych zapewnia bardzo skuteczny sposób komunikacji między Państwa firmą a potencjalnymi klientami.
Działania w Social Media
Social Media Marketing ze względu na rozwijającą się technologię jest coraz bardziej popularnym sposobem budowania wizerunku i wsparcia sprzedaży w Internecie.Kampania w portalach społecznościach pomaga w budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych i silnych relacji z odbiorcami. Social Media zwiększa nasze szanse na pozyskiwanie nowych klientów.
Reklama Google AdWords
Około 96 procent użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Jak skutecznie zaistnieć w Google ? Odpowiedź jest prosta: linki sponsorowane Google AdWords, stanowiące doskonałą formę promocji w Internecie. Reklama realizowana za pomocą Google AdWords jest wyświetlana w sąsiedztwie naturalnych wyników wyszukiwania. Jest to obecnie najszybsza metoda aby zaistnieć szybko i bez czekania na rezultaty pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie
Badania pokazują, że 87% uwagi internautów skupia się wyłącznie na pierwszych 6 wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Poprawnie wykonana strona internetowa to więcej niż połowa sukcesu. Poprawność kodu źródłowego oraz odpowiednie treści dają naprawdę bardzo wiele. Warto też pomyśleć o wersji mobilnej strony internetowej.